Ak Partili seçmenin hasretle beklediği cumhurbaşkanımız nihayet geldi.Büyük bir hasret ve heyecanla beklenen cumhurbaşkanımıza, gerçekten akıllara zarar büyük bir sevgi seli vardı. Aksaray için yeni müjdeler vermese de endamının heybeti ile hitabet sanatı ustalığı ile yine gönüllerde taht kurdu.Başbakanın miting için Aksaray'a geleceği duyurulduğunda vatandaşın tek isteği vardı. "Biz cumhurbaşkanımızı bekliyoruz onu görmek istiyoruz". Elbette başbakan Davutoğlu'na da bir sevgi, saygı var ama beklenen asıl sevgili Erdoğan'dı. Bu aşkı, sevgiyi anlamak için birçok vatandaşa " Erdoğan'ı neden bu kadar çok seviyorsunuz"? Sorusunu yönelttik. Verilen cevaplar arasında en çok aklımda kalan ise düğün için yemek hazırlığı yapan bir grup hanımefendinin söyledikleri oldu. Kendileri için bir araya geldiğimizde aslında sorduğumuz soru " Başbakan, seçim mitingi için Aksaray'a geliyor ne düşünüyorsunuz? Ak parti aday listesinde ki isimler hakkında ki düşünceleriniz nedir? " idi . Hanımefendiler, " Biz başbakan, bakan, belediye başkanı, vekil, aday falan filan bilmeyiz. Bizim başbakanımız, bakanımız, belediye başkanımız, vekilimiz her şeyimiz Erdoğan. Ne olursa olsun bütün oylarımız onun için" demişlerdi. Bu Erdoğan'a duyulan sevginin örneklerinden çok küçük bir tanesi mesela.. Recep Tayyip Erdoğan'ın başarısının sırrı bence ve birçok otoritece de kabul edilen kendi kişisel markasını yaratmayı başarmış olması.2002-2003 yıllarına dönersek bir bakın Erdoğan’ın imajı konusunda gösterdiği önem, partisinin reklam çalışmalarına ayırdığı bütçe ve medya kontrolü konusundaki azami eğilimleri, algılanan değeri ve markayı yarattı. Ve bir marka olarak Türkiye’yi son yıllarda adeta tek başına yönetmeye başlayan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın isminin baş harflerini oluşturan 'RTE' markası tescillendi.Bu gün siyasetçisinden en küçük esnafına kadar ne olursak olalım hedef kitlede, etki yaratmanın sihirbazı olan tanıtım ve reklam iş kolundaki güncel yöntem ve yaklaşımları dikkate almak gerekiyor. Reklam hedefleri gerçekleştirmede önemli üstünlüklere sahiptir. Dünyanın önde gelen marka uzmanlarına göre, bir markanın doğuşu tanıtımla sağlanır. Başkalarının markanız hakkında söyledikleri sizin söyleyeceklerinizden çok daha etkili olacaktır.Bir kere doğduktan sonra sağlıklı yaşayabilmesi için markanın reklama ihtiyacı vardır. Reklam bütçeniz bir ülkenin savunma bütçesi gibidir. Reklama ayırdığınız paralarla hiç bir şey satın alamazsınız, onlar sadece hedef kitlenizi rakiplerinize kaptırmanızı engeller.Sevgiyle Kalın…
Dilek Eyüboğlu
Sadece Türkiye Değil Bir Dünya Markası O
- Dilek Eyüboğlu
- 29 Mayıs, 2015, Cuma 00:00
- 24124
- FacebookSayfayı Beğen
- TwitterTakip Et
- YoutubeAbone Ol
- InstagramTakip Et
- LinkedinTakip Et
- RSSServisleri