Medaş, Muhtarlardan Gelen Taleplere Öncelik Veriyor

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Medaş, Muhtarlardan Gelen Taleplere Öncelik Veriyor
<p>&nbsp;Meram Elektrik Dağıtım A.Ş, gelişen teknolojiye ayak uydurmak, m&uuml;şterilerine daha iyi hizmet verebilmek ve interaktif bir etkileşim sağlamak amacıyla 2017 yılında muhtarlar i&ccedil;in &ldquo;Muhtarlar İletişim Merkezi Programı&rdquo; ve &ldquo;Muhtar Whatsapp Hattı&rdquo;nı devreye aldı.</p>

MEDAŞ, bu uygulamalarla muhtarlardan gelen şikâyet ve talepleri önceliklendirerek, anlık olarak ilgili birimlere iletebilme imkânı sunmuştu. Bunun neticesinde, 2018 yılında bu iletişim kanallarından 984 adet başvuru aldı ve bu başvuruların mevzuata uygun olan 824 adedi ortalama 1 gün içerisinde çözüme ulaştırıldı. Genel Müdür Erol Uçmazbaş, “Yerel yönetimde muhtarlarımızın önemini biliyoruz. Bu nedenle, muhtarlarımızın öneri, şikâyet ve taleplerine en hızlı şekilde çözüm bulmaya gayret gösteriyoruz. Kurduğumuz bu iki sistemle amacımız en kısa sürede geri dönüş yapmaktır.  Önemli olan bu talepleri almak değil, bu gelen taleplerle ilgilenmek. Biz buna önem verdik ve takip ettik” dedi. MEDAŞ Basın

 


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Okul Bakımında Eski Yükümlüler ÇalışacakÖnceki Haber

Okul Bakımında Eski Yükümlüler Çalışacak...

Abdülhamid Han Fen Lisesi Türkiye 8.SiSonraki Haber

Abdülhamid Han Fen Lisesi Türkiye 8.Si...

Yorum Yazın

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar