Gece Gündüz Ücretsiz Hizmet Veriyor! Alo 183 Hattı Nedir?

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Gece Gündüz Ücretsiz Hizmet Veriyor! Alo 183 Hattı Nedir?
Alo 183 Sosyal Destek Hattı, vatandaşlara 7/24 esasıyla gece gündüz fark etmeden hizmet vermeye devam ediyor. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı çağrı merkezlerinden Alo 183 Şiddetle Mücadele Hattı aracılığıyla; aile, kadın, çocuk, engelli, yaşlı, şehit yakınları ile gaziler ve gazi yakınlarına yönelik hizmetlere ilişkin çağrılar değerlendiriliyor ve danışmanlık hizmeti sunuluyor. 

 Şiddet ve Cinayet Vakalarının Önlenmesi İçin Tedbir Alınıyor

İhmal, istismar ve şiddet vakaları veya töre ve namus cinayetlerinin önlenmesi için tedbir mahiyetindeki ihbarlar da alınırken, durumun aciliyeti göz önünde bulundurularak vakanın bulunduğu ilde görevli acil müdahale ekip sorumlusuna ve/veya kolluk kuvvetlerine bildiriliyor. Acil müdahale ekibi vakayı değerlendirirken, gerekli durumlarda emniyet veya jandarma birimleri ile koordinasyon sağlayarak, en kısa zamanda müdahale edilmesi amaçlanıyor.

7 Gün 24 Saat Esasıyla Hizmet Veriliyor

Alo 183 Hattına yurt içinden ücretsiz olarak arama yapılabiliyor. Kürtçe ve Arapça bilen personeller bu dillerde gelen çağrıları da cevap veriyor. Hatta işaret dili bilen personel de hizmet verirken, işitme ve konuşma engeli bulunan vatandaşlar, 3G uyumlu telefonlar aracılığıyla hafta için 08.00-24.00 saatleri arasında, cumartesi günü ise 08.00-17.00 saatleri arasında 0 549 381 0 183 numaralı hat üzerinden görüntülü görüşme yapabiliyor.

Mesaj Gönderme İmkânı da Sunuluyor

Daha iyi hizmet imkânı sağlanması için tüm mobil ve sabit telefon operatörleri ile yazışma yapılarak, vatandaşların Alo 183 Hattı’na ücretsiz olarak mesaj gönderebilmesine de olanak tanınıyor. 

Talepler ilgili personel tarafından değerlendiriliyor. Akabinde telefonda ve vatandaşlara geri dönüş yapılarak bilgi veriliyor. Yurt dışında yaşayan vatandaşlar ise çağrı merkezine +90 312 253 92 00 telefon numarasından ulaşabiliyor. Bakanlık görev alanı kapsamında yer alan hizmetler ile ilgili gerekli rehberlik ve yönlendirme yapılmaya devam ediyor. Çağrı merkezleri aracılığıyla kaliteli ve kontrollü bir iletişim sağlanıyor ve böylece vatandaşlara yönelik hizmetlerin geliştirilmesine de olanak tanınıyor. Haber: Dilek Eyüboğlu


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Liderliği Bursa’da BıraktıkÖnceki Haber

Liderliği Bursa’da Bıraktık

Meteoroloji Düğmeye Bastı! Aksaraylılar Çok Dikkat Sonraki Haber

Meteoroloji Düğmeye Bastı! Aksaraylılar...

Yorum Yazın

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar