© Anadolu Ekspres 2021

Dijital platformlarda milyonlara erişiyor

Aksaray Üniversitesi (ASÜ) tarafından hazırlanan kurumsal medya içerikleri dijital platformlarda geniş kitlelere erişiyor.

Hazırlanan videoların YouTube platformundaki izlenme sayısı 2 milyon bandına yaklaştı. Öte yandan ASÜ, en popüler sosyal medya uygulamalarından olan Facebook, Twitter ve Instagram etkileşimlerindeki yükselişini de sürdürüyor. 

Belgeseller, Klipler ve Mini Filmler İlgi Görüyor

YouTube içeriklerinin izlenme oranlarına ilişkin hazırlanan raporlara göre ASÜ, yükseköğretim kurumları arasında üst sıralarda yer alıyor. 2006 yılından sonra kurulan üniversiteler arasında ikinci olan ASÜ, devlet üniversiteleri arasında altıncı, tüm üniversiteler genel sıralamasında ise 30’uncu sırada. ASÜ YouTube hesabında kurum tarafından hazırlanan belgeseller, tanıtım klipleri ve farklı hikâyelere sahip mini filmler yer alıyor. Şehrin değerlerine de vurgu yapan içerikler, doğrudan ve dolaylı olarak Aksaray’ın tarihi, turistik, kültürel ve toplumsal özelliklerinin geniş bir kitle tarafından bilinmesine de vesile oluyor. Video içeriklerinin toplam izlenme sayısı 1 milyon 999 bin 495’e ulaştı.

ASÜ, En Popüler Uygulamalarda Üst Basamaklarda 

Abone sayısı ve izlenme oranları ile ASÜ, dijital platformlardaki başarısını sürdürüyor. Sosyal medya performanslarını ölçümleyen BoomSocial verilerine göre ASÜ, 2021 yılının sekiz aylık döneminde istikrarlı performansıyla göz doldurdu. Facebook etkileşiminde, kendisi ile aynı dönemde kurulan üniversiteler arasında ilk üç içinde olan ASÜ, Twitter etkileşiminde ilk beşte ve Instagram etkileşiminde ise ilk on içerisinde yer alıyor. Devlet üniversiteleri ve tüm üniversiteler genel sıralamalarında da ASÜ’nün üst basamaklarda yer aldığı görülüyor. Rektör Prof. Dr. Yusuf Şahin, ASÜ tarafından üretilen içeriklerin dijital platformlarda gördüğü ilginin memnuniyet verici olduğunu belirterek, bunları geliştirmeye dair çalışmaların sürdüğüne dikkat çekti. Haber Bülteni

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER